tisdag 6 april 2010

Insekten från helvetet

Jag har en insekt i mitt rum som har terroriserat mig i två dagar nu. Det hela började för två dagar sen när jag bestämde mig för att öppna mitt fönster, självklart så blir jag angripen av den äckligaste insekten jag sett. Av det lilla som jag har sett av den så är det någon slags blandning mellan en mal och en humla. Stor, rund och luden samtidigt som den flyger. Jag har inga problem med insekter egentligen, så länge som de inte flygattackerar mig (läs flyger i närheten av mig...) men den här jäveln är äcklig.

När den flög in den första dagen så var en polare här och vi var säkra på att vi hade fått ut den. Men jag svär att jag vaknade mitt i natten av att något satt i mitt ansikte. Dagen efter så angrep den oss igen och nu var det krig. Vi beväpnade oss med flugsmällare och tidningar. Polaren var säker på att den flög in i ett skåp i mitt rum så vi rensade ut hela skåpet, men hittade den inte. Polaren sa att den säkert flög ut... yeah right, den flög ut igenom ett stängt fönster.

Blev inte mycket sömn inatt då jag suttit med flugsmällaren i högsta hugg. Om den angriper igen så kommer jag att vara beredd, den jäveln ska inte få terrorisera någon annan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar